stammis på vårdcentralen snart

Innan jag och Emelie skulle ut på vår kanotfärd skrev jag på Facebook "kirrar ihop lite fika innan jag och Emelie Fors glider iväg med kanoten. spännande att se hur och vart det slutar!". Ironiskt nog slutade vi på sjukan.

Fast det hade ingenting med paddlingen att göra,
men när vi satt där på en random strand och chillade så blev mina ögon tokirriterade, såklart. Så jag gnuggade på som vanligt men kände att det här går inte, så vi packade ihop oss och började glida hemåt, väl hemma såg jag ut som att jag blivit misshandlad.

Än en gång så kan kräsna läsare sluta här
men förutom att jag var sprängröd i båda ögonen jag hade som en gul, slemmig och tjock hinna i nedre delen av högra ögat som hela tiden gick längre och längre upp över ögat och till slut var över hela ögat samtidigt som jag var svullen både inuti och utanpå.

Och eftersom jag har extremt dålig syn och därför är galet rädd att den ska bli sämre
fick jag panik så Emelie skjutsade mig till vårdcentralen och så fick jag träffa en sjuksköterska, men hon hade aldrig sett nåt liknande så till slut var dom 4 stycken som stod runt mig och drog och mumlade. Dom kom iallafall fram till att det var en extremt allergisk reaktion och att det skulle gå ner sig om ett tag om jag fortsatte med ögondropparna. MEN NÄR FAN DÅ? det är liksom Gatufesten nu!!!!! Kan ju inte gå runt och se misshandlad ut. Dom tackade iallafall för att jag gjort deras eftermiddag lite intressantare.

Jag veeeet att jag är extremt dålig på att knäppa nya bilder men fan, är det nån gång jag får dispens så är det nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0